Skupinové cvičení

Pravidla skupinových lekcí

Všechny rezervace jsou závazné a lze je zrušit nejpozději 2hodiny před začátkem lekce (4 hodiny předem prostřednictvím elektronického rezervačního systému). Ranní hodiny je možno zrušit nejpozději do konce provozní doby, t.j.do 20hod předchozího dne. Pokud nebudou vaše rezervace zrušeny, kredity v hodnotě objednané lekce vám propadnou, případně bude po vás požadována úhrada nevyužité rezervace. Děkujeme za pochopení a za ohleduplnost  k zákaznicím, které si chtějí přijít zacvičit, ale vzhledem k plné kapacitě se nemohou na lekci nedostat (a nakonec se stává, že jsou v tělocvičně volná místa). K tomuto opatření jsem přistoupily i s ohledem na lektorky a na jejich čas, který věnují zodpovědné přípravě na hodiny s vámi.

Rozpis skupinových cvičení pro rok 2018

Jóga

Ačkoli dnes již jóga není úzce spojena s náboženstvím, je stále uceleným filozofickým systémem s komplexním vlivem na člověka. To je vidět zejména na jejích pozitivních účincích v případě psychosomatických problémů – např. bolest hlavy nebo trávicí potíže způsobené stresem a psychickým vytížením.

Hatha Jóga

Zaměřuje na výuku jednotlivých pozic (ásany), práci s dechem (pránajáma) a relaxaci, případně meditaci (zklidnění mysli). Jóga není dynamická, je vhodná i pro úplné začátečníky, ale i pokročilé praktikanty, kteří díky své praxi, prohlubují pozice a dech v nich. Budeme si také povídat o jógové filozofie a zpívat mantry, abychom byli nejen v prostoru fyzicky, ale také trochu blíž sobě.

Vinyasa Jóga

Jedná se o dynamický styl jógy, který oproti power józe klade větší důraz na dýchání a také na samotnou podstatu jógy (dech poutá mysl, jdeme více do hloubky, k sobě). Vinyasa jóga je spojení údžají dechu s plynulým pohybem, tedy plynulost v přechodech mezi jednotlivými asánami.  Vinyasu tvoří dynamické sestavy (ne rychlé), které se opakují.  Smyslem je pročištění těla (zbavit ho nečistot, toxinu, usazenin a přebytečného tuku), protáhnutí a posílení. Vinyasa jóga tělo zpevní a získá ztracenou pružnost, ale zároveň pomocí dechu poutá mysl, a tím nám dává prostor jít více do hloubky, k sobě.   Vinyasa je náročnější a je vhodná spíš pro pokročilé praktikanty.

Body styling

Tento typ cvičení pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat celou postavu. Na lekci se můžete těšit na aerobic a zároveň i posilování za využití různých fitness pomůcek. Není zde žádné věkové omezení. Je vhodný pro začátečníky i pokročilé. Pokud toužíte mít krásně vytvarovanou postavu nebo si chcete zlepšit fyzickou kondici, s Bodystylingem určitě nešlápnete vedle.

Tabata

Nebudeme vám nic nalhávat. Tabata je náročná metoda intervalového tréninku, která je intenzivní a přitom velmi efektivní.  Byla vyvinuta pro olympioniky, kteří si při ní šáhli na dno. Proto ji nedoporučujeme úplným začátečníkům. Je pojmenovaná po japonském vědci, který ji objevil. Je unikátní v tom, že delší čas cvičíte a kratší odpočíváte. Pravidelným cvičením vaše kondice půjde rychle nahoru. Jedna Tabata trvá 4 minuty, troufnete si na ni? 

Pilates

Jemná jóga s prvky pilates.  Pilatespracuje s centrem těla, posilují se svaly pánevního dna, hluboké břišní i zádové svaly.  Hatha jógové pozice (ásany) ze kterých na pilates józe vycházíme, jsou nejen o flexibilitě, síle a dechu, ale také o uvědomění si, jak důležité je mít pevný střed.  A to nejen na úrovni fyzické. Tam kde je střed, je naše sebe-vědomí, tedy uvědomění si sama sebe. Posílením středu těla, posilujeme  zároveň vědomí správného provedení jógových pozic i provedení samotné. Pilates klade důraz na dech, který pomáhá uvědomovat si celkovou propojenost a dodává sílu při výkonu. Hatha jógy využívá  dech jako energii (pránajáma), budeme tedy  velmi intenzivně pracovat s dechem. Cvičení posiluje i protahuje celé tělo, odbourává stres, napětí a usiluje o harmonii těla i mysli. Je vhodné pro začátečníky i pokročilé. 

VITALITY FITNESS 50+/-

Vitality fitness 50+/- je cvičení cílené k obnovení a udržování rovnováhy. Pod vedením fyzioterapeutky se naučíte správnému, fyziologicky účelnému způsobu provádění pohybu, zlepšíte funkcí svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Posílíte svaly celého těla, zejména hluboké břišní a hluboké zádové svaly a svaly pánevního dna. Tím, že při cvičení je kladen důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, je páteř méně namáhána.  Naučíte se lépe uvědomovat si své tělo a jak zachovat či zvýšit jeho odolnost. 

BOSU

BOSU ® je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Základem cvičení BOSU ® je speciálně vyvinutá nafukovací kopule BOSU Balance Trainer, kterou při cvičení používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou. 

KONTAKT:

Studio Silueta

E.F. Buriana 869/4a

Havířov-Město

bílý dům, vchod z parku

 

Tel:        +420 720 342 744

E-mail: info@studio-silueta.cz