Přeskočit na obsah stránky

Video VacuShape
facebook

Crossový trenažér

- ideální pro trénink velkých svalových skupin, jako nohy, paže. trup a ramena.

 

Díky eliptickému průběhu pohybu je trénink obzvláště šetrný ke kloubům. Crosový trénink je obzvláště vhodný pro osoby, které mají sedavé zaměstnání.  Při tréninku na krosovém trenažéru máte vzpřímenou polohu. Tím se odlehčí zádům a páteři. Jsou možná různá tréninková zatížení. Trénink nohou s pažemi na pevném opěradle, celotělový trénink s aktivním nasazením paží. Spojení tréninku nohou a paží představuje efektivní celotělový trénink a jsou tak namáhány všechny důležité svalové skupiny. Trénink horní části těla na ručních madlech navíc dodatečně posiluje svalstvo paží, ramen a zad.

 

Výhody:

  • eleptický pohyb, který šetří klouby
  • efektivní celotělový trénink a namáhání všech důležitých svalových skupin
  • bohaté varianty tréninku při pohybu dopředu i dozadu
  • ideální pro zdravotně orientovaný trénik

 

Chtěly byste se proběhnout pod Eiffelovou věží v Paříži, kolem londýnského parlamentu či krásné krajině? Přesně to vám umožňuje služba Spoteee (www.spoteee.cz), kterou jsme pro vás doplnily před crossový trenažér. Podívejte se na video zde:  Nebojte se přijít vyzkoušet, těšíme se na vás ! :-)

 

Doporučení pro trénink

Nezapomínejte na následná protahovací cvičení, zabráníte tak zranění a namožení svalů.