Přeskočit na obsah stránky

Video VacuShape
facebook

Nedaří se vám zhubnout ?

Zhubnout je možné pouze kombinací vhodné stravy a sportu. U obou aktivit je ale potřeba dodržet základní pravidla. Bez toho je redukce hmotnosti nejistá. O jaká pravidla jde ?

 

Pamatujte si, že úspěch při redukci tělesné váhy ovlivňuje ze 70% správná strava a z 30% pohyb. Potraviny, které jíme, obsahují tři základní složky: sacharidy, tuky a bílkoviny. Každá ze složek v těle současně plní svůj úkol. Zaměřme se na sacharidy, plní v organismu funkci zásobníku energie, kterou využíváme při běžných denních činnostech. Ale pozor, pokud v těle večer přebývají, uloží se přes noc do zásob a přemění se na tuky. Proto potraviny bohaté na sacharidy patří do první poloviny dne. Mezi tyto potraviny patří: sladké i slané pečivo, těstoviny, ale i ovoce. V druhé polovině se orientujte na potraviny bohaté na bílkoviny. Odpoledne se zaměřte na zeleninu, libové maso, ryby a luštěniny. Tato pravidla vám nezakazují bábovku, rohlík nebo čokoládu. Pokud na ně máte chuť, tak si je sřídmě dejte, ale v první polovině dne.

 

Podobná pravidla má i sportování. U lehčích aktivit bere tělo energii z tukových zásob. Pokud zaberete, nedokáže již tělo pro čerpání energie využívat tuky a spaluje cukry. Spotřebou cukrů tělo vyhladovíte a po sportu máte nutkání se najíst. Toho je potřeba se při redukci hmotnost vyvarovat. Pokud chcete zhubnout, je potřeba při sportu čerpat energii z tuků. Děje se tak při srdečním tepu do 60% maxima.

 

Takže vám přejeme hodně trpělivosti a úspěchů při hubnutí ! :-)