Přeskočit na obsah stránky

Video VacuShape
facebook

SKUPINOVÁ CVIČENÍ

 

ROZPIS CVIČENÍ platný od  4. 9.2017

 

 

 

  8.30-9.30 9.45-10.45 

16.15-17.15 

16.30-17.30  17.45 - 18.45  19.00-20.00
Pondělí

JÓGA

Marie

JÓGA

Marie

 

BOSU

Míša

17.45- 19.00

VINYASA JÓGA

      Katka       

 

Úterý

 PILATES 

Hanka

        

 

PILATES

Hanka

  Bodystyling

Silva

Středa

 

SILVER FIT

Dája 

 

 

JÓGA

 Marie 

17.30-18.30

BOSU Core

Míša

18.35-19.35

BOSU Core

Míša

19.40-20.40

PILATES

Adélka

Čtvrtek

 

 

   

16.15-17.15

PILATES

Hanka  

 

 Bodystyling

Kajka

Pátek

Vitality fitness 50+/-

Vlasta/Dája

 

 

BOSU

Kajka

Tabata

Kajka

19.00-20.30

HATHA JÓGA

Katka

Sobota

BOSU

  Kajka    

                  
Neděle        

 18 - 19

BOSU

Kajka

 

 

 

 

 

Všechny rezervace jsou závazné a lze je zrušit nejpozději 2hodiny před začátkem lekce (4 hodiny předem prostřednictvím elektronického rezervačního systému). Ranní hodiny je možno zrušit nejpozději do konce provozní doby, t.j.do 20hod předchozího dne. Pokud nebudou vaše rezervace zrušeny, kredity v hodnotě objednané lekce vám propadnou, případně bude po vás požadována úhrada nevyužité rezervace. Děkujeme za pochopení a za ohleduplnost  k zákaznicím, které si chtějí přijít zacvičit, ale vzhledem k plné kapacitě se nemohou na lekci nedostat (a nakonec se stává, že jsou v tělocvičně volná místa). K tomuto opatření jsem přistoupily i s ohledem na lektorky a na jejich čas, který věnují zodpovědné přípravě na hodiny s vámi.

  

VITALITY FITNESS 50+/- s Janou

- komplexní skupinové cvičení, kdy  individuální přístup je samozřejmostí. Cvičení není omezeno věkem. Je určeno všem těm, kteří se chtějí hýbat, zůstat fit či vylepšit  si svou kondici.

 

PILATES s Hankou a Adélkou

- cvičení zaměřené na zpevnění svalů celého těla, cvičí se ve velmi pomalém  tempu

 

TABATA s Kajkou 

- nejnáročnější intervalový trénink. U cvičení Tabata je poměr práce a odpočinku  2:1 Jeden cvik na svalovou partii se skládá z osmi sérií. Klíčové je časování. Každou sérii cvičíme 20 vteřin a následuje pouhých 10 vteřin odpočinku.

 

HATHA JÓGA s Katkou  

– zaměřuje se na výuku jednotlivých pozic (ásany), práci s dechem (pránajáma) a relaxaci, případně meditaci (zklidnění mysli). Jóga není dynamická, je vhodná i pro úplné začátečníky, ale i pokročilé praktikanty.

 

VINYASA JÓGA s Katkou

– jedná se o dynamický styl jógy, který oproti power józe klade větší důraz na dýchání a také na samotnou podstatu jógy (dech poutá mysl, jdeme více do hloubky, k sobě). Je náročnější a je vhodná spíš pro pokročilé praktikanty. 

 

PILATES JÓGA s Katkou

- cvičení Pilates jógy a Kalanetiky, které Vám krásně protáhne a zpevní tělo, ale také zrelaxuje mysl. Během cvičení se soustředíme především na naši mysl, neboť ta je v práci s naším tělem tím nejdůležitějším. Současná moderní KALANETIKA se zaměřuje na správnost provedení cviků za pomocí zpevněného středu (CORE trénink).

  

BODYSTYLING s Kajkou a Silvou

- kombinované cvičení s posilovacími gumami a činkami zaměřené na problémové partie

 

BOSU s Míšou a Kajkou

- skvělá zábava, posílení celého těla, obzvlášť problémových partií, a šetrné k Vašim kloubům

(mimo jiné, používáme originály, takže je možno provádět mnoho dalších cviků ...)

  

JÓGA s Marií 
- pomalé balanční cvičení, při kterém sice nespálíte mnoho kalorií (zhruba 170 kcal za hodinu),
ale přesto vám může pomoci ke zlepšení vaší postavy